Powered By Blogger

Monday, October 1, 2007

conversatie

- Ik vraag me soms af hoeveel van mijn leven wordt bepaald door het verlangen dat anderen zoveel om mij zouden geven als ik om hen...
* Moet toch wel steeds teleurstellend zijn.
- Bah, misschien wel, maar 't is een keuze, en ik kan maar blijven proberen.
* Maar de andere kant is ook moeilijk.
- Wat bedoel je?
* Altijd het gevoel te hebben niet genoeg te kunnen teruggeven.
- Ja, daar had ik eigenlijk nooit echt bij stilgestaan. Wat is er moeilijker, veel geven aan anderen en de indruk hebben niet genoeg terugkrijgen, of de indruk hebben niet genoeg terug te geven en dus steeds anderen teleur te stellen?

1 comment:

Anonymous said...

"You can't always get what you want"
and
"A force de te voir dans les yeux des autres, tu ne sais plus ce que tu veux"
and
"Etre une bonne personne, c'est déjà bien"