Powered By Blogger

Saturday, July 19, 2008

Bartje's en Domi's trouw

Na 8 jaar samenzijn is mijn broertje, Bart, in het huwelijksbootje gestapt met Dominique. Zeker de gelegenheid om terug even naar België te komen om dit speciaal moment te kunnen delen met hun. Het was één van de beste trouws waar ik ooit naartoe geweest ben. Smaakvol en gezellig, niet te druk maar wel gevuld. De Vandewalles hadden er hun gewoonlijke creativiteit tegenaan gegooid, met powerpoint en muziek. Ik had daarentegen het privilege eventjes achter de schermen te mogen piepen en tussen de ceremonie (de vrijdag) en het feest (zaterdag avond) bij het kersverse bruidspaar te mogen logeren. 't Is wel een grappige indruk eigenlijk, vooral dat ik eraan twijfel ooit zelf zo'n ceremonie te organiseren. Nochtans, moest het wel eens gebeuren, dan zou er dezelfde familie op zijn uitgenodigd, van onze kant althans, wat wel een grappige indruk gaf. Vooral omdat Thomas er jammer genoeg niet bij was (een feit waar ik tot vervelens toe heb moeten uitleg bij geven). Hij komt pas deze donderdag aan omwille van praktische redenen, maar ik heb hem wel gemist... Ach, ieder zijn doudou he...

No comments: