Powered By Blogger

Friday, September 8, 2006

Verdere plannen

Mijn werkzoeken met International Service heeft jammer genoeg (nog) geen vruchten afgeworpen, noch in Brazilie (plaats al ingenomen), noch in Palestina (voorkennis noodzakelijk) waardat ik anders jasmine zou hebben vervoegd in Rammallah. Tja, si bon dye vle komsa...

Dus ik kom terug naar Belgie, met ons llief jasmineke in hetzelfde vliegtuig, aan in Zaventem zondag 10 sept.

En we zullen wel zien wat we daarna uitspoken. Weekje in Belgie, Volens werkje afmaken, CV's opsturen enzo... Dan, normaal gezien heb ik mijn Portugese lessen geboekt van de maandag 18de sept tot de 29ste sept. in Lisbonne met misschien een bijkomende week qls het ons echt goed bevalt en d'er nog geld overschiet. The future is bright,the future is obscure.

No comments: